נתניהו וסמוטריץ' הודפים את הביקורת: "הכלכלה לא תיפגע"

איתי גדסי וצבי טסלר 1 Comment on נתניהו וסמוטריץ' הודפים את הביקורת: "הכלכלה לא תיפגע"

ראש הממשלה ושר האוצר התייחסו הערב לאזהרות הכלכלנים מפני הרפורמות המשפטיות וטענו כי דווקא עודף המשפטיזציה בישראל פגע בכלכלתה במהלך השנים

צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ', מסרו הערב (רביעי) הצהרה לתקשורת, בה התייחסו השניים לאזהרות מפני פגיעה בכלכלה כתוצאה מהרפורמה המשפטית. "המהלכים שלנו לחיזוק הדמוקרטיה רק יחזקו את הכלכלה של מדינת ישראל", אמר ראש הממשלה.

"אותם אלו שמדברים עכשיו על פגיעה בכלכלה הישראלית הם אלו שהתנגדו בזעקות שבר להוצאת הגז מהמים והיום כולם מבינים שצדקתי וישראל מרוויחה מכך מיליארדים", טען.

מעבר לדחיית האזהרות, הוסיף נתניהו כי דווקא עודף המשפטיזציה בישראל פגע בכלכלה לא פעם כשעיכב תהליכים תשתיתיים ועוד: "עודף המשפטיזציה אצלינו פגע בנו לא פעם, כשהרפורמה תעבור והיא תעבור כולם יראו שהדמוקרטיה תתחזק, אין צורך בהפחדות".

עוד אמר: "אין שום מקום לחוסר האחריות של האופוזיציה שהם מלבים צונאמי של שקרים על קריסה כלכלית כביכול שאין בינה לבין המציאות דבר וחצי דבר".

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' אמר: "גם מיליארד שקרים לא יהפכו לאמת. נתוני המאקרו הפנטסטיים של ישראל ביחס לכל כך הרבה מדינות בעולם והעובדה שמי שהשקיע כאן בעשורים האחרונים הרוויח בגדול – הם תוצאה של מדיניות טובה. מדיניות שטייבה את הרכב ההוצאה הציבורית שכיום יותר נכון ומוטה צמיחה".

"הפחתנו את החוב הלאומי", הוסיף. "אנחנו נמשיך את אותה מדיניות אחראית של תקציב טוב מוטה צמיחה ותשתיות. אנחנו מגבשים חבילה של רפורמות ענקיות שיובאו בצמוד לתקציב, שיפחיתו רגולציה ובירוקרטיה ויקלו על העסקים".

במסיבת העיתונאים משתתפים גם שר הכלכלה ניר ברקת ושר החוץ אלי כהן.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איפה היו כל היו החכמים כשנתנו נשק למחבלים
    הימין השפוי אמר את תתנו להם רובים
    צריך חוק חדש אם מפחידים אותנו בדבר ולא יקרה אותו דבר צריל לקנוס לטובת המדינה